PO Dječji vrtić “Maslačak”, J. Bedekovića bb, Čakovec /
RADNO VRIJEME:
od 7.00 do 14.00 sati
RAD SA STRANKAMA:
7.00 do 8.00 sati / 13.00 do 14.00 sati
INDIVIDUALNI RAZGOVORI ODGAJATELJA I RODITELJA
Moguće dobiti od individualnih razgovora odgajatelja i roditelja
Dobit za dijete je najvažnija !
Očekujemo kako će nakon pozitivno usmjerene razmjene informacija odgajatelj moći:
- Kvalitetnije zadovoljiti djetetove potrebe u vrtiću
- Biti će tolerantniji u poštivanju specifičnosti
- Produbiti će se emocionalna veza jer što bolje pozna dijete, ono mu je važnije i bliže
- Roditelj će s većim povjerenjem voditi dijete u vrtić, što podupire djetetov osjećaj sigurnosti
- Nakon razgovora i odgajatelj i roditelj osjećaju se zadovoljnijima
Dobit za roditelja :
- Roditelj dobiva mogućnost pratiti razvoj svog djeteta u vrtiću
- Bolje će upoznati funkcioniranje vrtića i uvjete u kojima raste njegovo dijete
- Moći će govoriti o svom djetetu; što za njega želi, što očekuje od vrtića
- Potvrdit će se kao dobar roditelj u svojim očima i očima odgajatelja
Dobit za odgajatelja :
- Bolje razumije dijete i roditelja, njihov način života u obitelji, vrijednosti i načine odgajanja, doznaje čemu se mora prilagoditi
- Ima priliku govoriti o djetetu kako ga vidi, o životu i radu u vrtiću, o tome što očekuje od roditelja, što roditelj može očekivati od njega
- Potvrđuje se kao kompletna stručna osoba u svojim i u očima roditelja
Potvrdu uspješnosti svog rada valja potražiti u djetetu kojeg odgajamo. Zdravo i veselo dijete koje pokazuje da nas voli kao roditelja ili kao odgajatelja, najljepši je pokazatelj naše uspješnosti. Ipak, kao odrasle osobe potvrdu svoje kompetentnosti očekujemo i od druge osobe, a ne samo od djeteta. Individualni razgovor odgajatelja i roditelja o napredovanju djeteta dobra je prilika za to.
ČLANCI:
PAŽNJA KONCENTRACIJA U DJEČJOJ DOBIocx – gppweb |
SOCIOEMOCIONALNI RAZVOJ DJETETA |
PRKOSNO DIJETE |
POVJERENJE SE GRADI ODRŽAVANJEM OBEĆANJA |
KAKO JE BITI OSJETLJIVO DIJETE |
Razvoj pažnje |
Aktivnosti koje potiču razvoj senzoričke integracije
ZNAČAJ VRTIĆA I RODITELJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU DJETETA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Kako se igrati kada je dijete uznemireno
POSTAVLJANJE JASNIH GRANICA U ODGOJU
KAKO SE NOSII S DJETETOVOM PRETJERANOM AKTIVNOŠĆU