Maštamo, istražujemo, učimo
Djeca su prirodno znatiželjna i vrlo motivirana za istraživanje svijeta koji ih okružuje. Djeca uče čineći te kroz igru proživljavaju događaje i situacije iz svoje okoline. Učenje uz svoje prijatelje i traženje partnera u aktivnostima doprinosi stjecanju vlastitog samopoštovanja i samopouzdanja. Omogućavanjem sudjelovanja u istraživačko – spoznajnim aktivnostima djeca stječu iskustva o uzročno – posljedičnim vezama.
Oni postavljaju vlastite hipoteze o tijeku aktivnosti te samim sudjelovanjem u istraživačko – spoznajnim aktivnostima vlastite hipoteze potvrđuju ili opovrgavaju. Tako su se djeca upoznala sa „gospođom Zimom“, istraživala snijeg, magnetizam, statiku, protočnost.
Najvažnije u svemu je samo sudjelovanje u aktivnostima i proces igre, jer igra je djetetov najvažniji posao.
Kaži mi, i zaboravit ću.
pokaži mi, i možda se neću sjetiti.
Uključi me, i razumjet ću.
(Kineska narodna poslovica)