Skupina Cherries uči čineći!
Koliko je dragocjenih poticaja u okruženju čovjek nije svjestan sve do trenutka kad se djeca ne počnu baviti njima. Jesen spontano donosi aktivnosti među znatiželjne mališane. Jedan klip kukuruza bio je dovoljan za početak istraživačke avanture. Iako još neki tek rijetko verbalno komuniciraju u novom okruženju, ručice djeluju i govore na 1000 načina.Životno-praktične i istraživačke aktivnosti temelj su ovim trogodišnjacima u pripremi za budućnost.
Inzistiraju na samostalnosti, a radoznali duh vodi ih kroz proces učenja na njima prirodan i prihvatljiv način. Da bi proces učenja doista bio učinkovit za svako pojedino dijete u aktualnom razvoju ključna je uloga odgojitelja. Njegova je uloga osigurati poticajno, djeci zanimljivo okruženje, pratiti istraživače tijekom rada, podržati njihove ideje, dozvoliti im da uče kroz proces pokušaja i pogrešaka i to naravno, u sigurnom okruženju.Tako su djeca iz skupine Cherries s velikim oduševljenjem usvajali nova znanja i vještine kroz niz aktivnosti “Od sjemenke do tijesta”. Odvajanje sjemenki, presipavanje, uočavanje različitih veličina i oblika, osluškivanje zvuka u posudici početne su aktivnosti kojima su se djeca bavila. Mljevenje sjemenja i dobivanje brašna raznih boja i tekstura bila je njima prva “čarolija”.
Da su djeca radoznala ponovno smo se uvjerili jer brašno nisu samo taktilno i vizualno doživjeli već i putem osjetila njuha i okusa. Sjetimo se, usta su prvi djetetov istraživački alat. Druga tzv. “čarolija” desila se kod miješanja brašna s vodom. Za neke privlačno, nekima odbojno, ali su učili. Na kraju priče ostaje nam tijesto, djeci uvijek primamljiv materijal za maštovite igre koje su prisutne u svakodnevnoj igri.A gdje ima tijesta, peku se i vafli…Te su sličice ostale memorirane u malim glavicama i još uvijek vraćaju misli na fine mirise. Nami, njami.