Suživot djece i životinja u ruralnoj sredini
Pedagoška koncepcija J. Zimmera ističe iskustveno učenje posjetom određenom mjestu, ona pokušava spojiti suživot obrazovanja i života. Vodeći se tom metodom pristupa odgojitelji DV Pčelice dogovorili su posjet PG Fučec Ivanovec, njegujući dobru suradnju s lokalnom zajednicom. Posjetom su djeca iskustveno spoznala način života u ruralnim sredinama. Polazeći od znanja djeteta o životinjama, staništu, proizvodima koje dobivamo od životinja i životnih situacija djeteta s kojima se susreću, odgojitelji su spoznali kako većina djece nije vidjela kravu uživo. Djeca su posjetom PG Fučec iskustveno i situacijski naučila kako krava izgleda, kako se glasa, kako izgleda staja i hrana kojom se hrani. Kušanjem su saznali kakvog je okusa domaće kravlje mlijeko u odnosu na kupovno. Zaključili su kako im je domaće mlijeko puno ukusnije, nego ono iz trgovine.